Hulp bij uw bestelling

Bestellen bij B2Ctelecom.be gaat snel en eenvoudig. Ons bestelproces bestaat uit vijf duidelijke stappen waarbij u bepaalt hoe u het hebben wilt. Uw bestelling wordt pas definitief na de bevestiging. Daarvoor kunt u alles naar wens aanpassen. Heeft u vragen tijdens het bestellen? Neem dan gerust contact met ons op via het volgende telefoonnummer: 014 423200.

1. Selecteer uw producten

  • Met de knop 'Bestellen' plaats u een product in uw winkelwagen. Wilt u meerdere exemplaren bestellen, pas dan het aantal aan (druk op het groene pijltje zodat de prijs automatisch aangepast wordt).
  • Met de knop 'Verder winkelen' gaat u terug naar de winkel.
  • Heeft u uw bedacht? Klik dan op het rode kruisje 'Verwijderen' om een product te verwijderen uit de winkelwagen.
  • Indien u gebruik wilt maken van een B2C Telecom Couponcode, kan deze bij 'Stap 1' ingevuld worden via 'Couponcode invoeren en verzilveren'.
  • Klaar met winkelen? Klik dan op 'Verder'.

2. Log in met uw bestaande inloggegevens of maak een nieuw account aan 

Vul de adresgegevens in en / of controleer deze.

  • In het scherm'Nieuwe account' kunt u uw adresgegevens invullen. 
  • Deze informatie gebruiken wij voor het verzenden van uw bestelling.
  • Velden met een sterretje (*) zijn daarom verplicht om in te vullen.
  • Klaar met het invoeren van uw gegevens? Klik dan op 'Verder'.

Wilt u liever geen account? Geen probleem, bestel dan als gast.

3. Kies de gewenste verzendmethode

U kunt uw bestelling in Nederland en BelgiŽ laten bezorgen, of u kunt uw bestelling bij ons ophalen.

  • Standaard (ongeacht de hoeveelheid) 
  • Ophalen. U komt uw bestelling ophalen in onze winkel in Geldrop, Nederland. Bekijk routebeschrijving.

4. Kies de gewenste betaalmethode 

B2C Telecom biedt verschillende betaalmogelijkheden. Alleen bij 'Achteraf betalen' zijn extra kosten verbonden.

  • Vooruitbetalen per bank/giro
  • Paypal / Creditcard (VISA, Mastercard of American Express)
  • Mister Cash (voor BelgiŽ)
  • Contant (alleen bij afhalen)
  • Achteraf betalen met Afterpay (Ä0,95 transactiekosten)

5. Bevestig de bestelling 

In deze stap krijgt u een overzicht van de bestelgegevens.

  • Klopt alles? Dan kunt u de bestelling afronden door de algemene voorwaarden te accepteren en op 'bestellen' te klikken.
  • Wilt u iets wijzigen? Klik dan op 'ga terug' en pas de bestelling aan.

Orderstatus per e-mail

Nadat de bestelling geplaatst is wordt u per e-mail op de hoogte gehouden:

Orderbevestiging

Nadat wij uw bestelling hebben ontvangen, krijgt u per e-mail een orderbevestiging. Hierin staat nogmaals een overzicht van de bestelling. Heeft u geen e-mail ontvangen? Controleer dan of de bevestiging niet in de map met ongewenste e-mail of spam terecht is gekomen. Is dat niet het geval, dan kunt u contact met ons opnemen zodat we dit voor u kunnen nakijken.

Betaalbevestiging

Indien u heeft gekozen voor 'Vooruitbetaling' dan ontvangt u na 1-2 werkdagen een ontvangstbevestiging per e-mail.

Verzendbevestiging

Zodra B2Ctelecom.be de bestelling verstuurt, ontvangt u een verzendbevestiging per e-mail.

Annuleren of wijzigen

Wilt u een reeds geplaatste bestelling wijzigen of annuleren? Dat kan! Neem dan contact met ons op. U kunt ons telefonisch bereiken via het volgende telefoonnummer; 014 423200.

Is uw bestelling reeds onderweg? Dan kunt u de bestelling actief weigeren. U geeft dan aan de postbode door dat u het pakket niet wilt hebben. Nadat wij het pakket retour hebben ontvangen, nemen wij contact met u op om tot een oplossing te komen.

Het annuleren of actief weigeren van een bestelling is kosteloos.

Je bekijkt nu de mobiele versie van deze website

Bekijk desktop versie