Veel gestelde vragen

Hieronder vindt u vragen die veel gesteld worden aan ons. Mogelijk kunt u hier een antwoord vinden op de vraag waarmee u zit. Door op een categorie te klikken komt u direct uit op dit gedeelte.

Betalingen & Verzendkosten | Levertijd | Bestellingen | Garantie & Gebruik | Retouren & Annuleringen

Retouren & Annuleringen

Kan ik mijn product retourneren?

Wanneer een product niet helemaal aan uw verwachtingen voldoet, kunt u het aan ons retourneren. Bekijk de speciale pagina hoe het retourneren van een product in zijn werk gaat. Bekijk de pagina over retouren.

Worden de verzendkosten vergoed bij het retourneren van een product?

De postzegels die u gebruikt voor uw retourzending worden na ontvangst van uw retour teruggeboekt op uw rekening. Houdt er rekening mee dat wij geen pakketpost vergoeden tenzij u een pakket van ons heeft ontvangen. Kiest u er toch voor om uw bestelling als pakket naar ons te retourneren dan zijn de kosten voor eigen rekening.

LET OP: Retourneren van producten buiten retourstermijn van 14 dagen of defecte/gebruikte producten worden niet afgehandeld als retour.

Ik heb mijn bestelling net pas geplaatst, kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Natuurlijk. Wanneer u u tijdig realiseert dat u liever iets anders had besteld, kunt u dit aan ons duidelijk maken door tijdens kantooruren te bellen naar 014-423200. Buiten kantooruren kunt u het beste een e-mail sturen naar info@b2ctelecom.be. Wanneer u uw ordernummer bij de hand houdt of vermeld in de e-mail, kunnen we u snel verder helpen. Indien de bestelling al afgerond en verstuurd is kunnen we dit niet meer annuleren. U zult de bestelling dan terug moeten sturen naar ons.

Betalingen & Verzendkosten

Ik wil graag vooruitbetalen per bank, kan dat?

Uiteraard. Vooruitbetalen is één van onze betalingsmogelijkheden. Wanneer u vooruit wenst te betalen per bank, kunt u dit aangeven bij stap 4 in de bestelprocedure. Bij vooruitbetaling wachten wij met het verzenden van de bestelling totdat de betaling bij ons binnen is. Wanneer u graag vooruit wilt betalen per bank, vragen wij u om uw ordernummer in de omschrijving van de betaling te plaatsen. Dat is voor ons dé manier om de betaling bij uw order te plaatsen. Op die manier kunnen we een snelle en correcte verwerking van uw bestelling garanderen. Het ordernummer vindt u terug in de e-mail ter bevestiging van uw bestelling. 

Welke betaalmogelijkheden heb ik?

B2C telecom biedt verschillende betaalmogelijkheden. Bekijk de betaalmogelijkheden: http://www.b2ctelecom.be/betaalmethoden

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Voor zendingen naar België en Nederland zijn de verzendkosten €1,95 en vanaf €20,- gratis. In de meeste gevallen kunnen wij gebruik maken van ‘brievenbuspost’, maar voor grotere producten en bestellingen schakelen wij een pakketdienst in. Onze transporteur is Post NL.

Levertijd

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Wanneer u op werkdagen vóór 18:00 uur besteld en betaald, wordt de bestelling dezelfde dag nog verzonden. Wij doen er alles aan om uw bestelling binnen 2-3 werkdagen bij u af te leveren. Ondanks dat wij uw bestelling nog dezelfde dag verwerken, kunnen wij niet altijd garanderen dat deze daadwerkelijk binnen 2-3 werkdagen bezorgd wordt. We zijn hierbij afhankelijk van Post NL. Het is mogelijk dat uw bestelling door onvoorziene omstandigheden of feestdagen later wordt bezorgd. Mocht het zo zijn dat u uiterlijk na 5 werkdagen niets heeft ontvangen neem dan contact met ons op. Wanneer u in het weekend besteld, zal de bestelling maandag verwerkt worden.

Hoe lang duurt het om mijn bestelling naar België te sturen?

Voor bestellingen die verstuurd worden naar België is Post NL onze transporteur. Als u een bevestigingsmail heeft ontvangen van de bestelling, dan duurt het 2-3 werkdagen voordat uw bestelling afgeleverd wordt. Met uitzondering van pakketten, de levertijd hiervan is 1 werkdag.

Besteld voor 18.00 uur Geleverd op
Maandag Woensdag of Donderdag
Dinsdag Donderdag of Vrijdag
Woensdag Vrijdag of Maandag
Donderdag Maandag of Dinsdag
Vrijdag Dinsdag of Woensdag
Zaterdag en Zondag Woensdag of Donderdag

Hoe lang duurt het voordat een product weer op voorraad komt?

Wij streven ernaar om onze voorraad op peil te houden. De maximale levertijd voor ieder product is 30 dagen. Lukt het ons niet om binnen 30 dagen te leveren, dan kunnen we u wellicht een alternatief aanbieden. Is het product dat u wilt bestellen niet op voorraad, dan kun u uw e-mailadres invullen om op de hoogte te blijven over de voorraad van het gewenste product.

Bestellingen

Hoe kan ik een couponcode inwisselen?

Beschikt u over een B2C Telecom couponcode waarmee u gebruik kan maken van een korting? Deze kunt u invoeren bij de eerste stap van de bestelprocedure. Bij 'Stap 1' vindt u onder de winkelwagen een link ‘couponcode invoeren en verzilveren’. Klik hierop en vul de code in. De korting wordt direct verrekend in het overzicht van uw winkelwagen.

Is het mogelijk om producten af te halen?

Natuurlijk. Wij verwelkomen u graag in onze showroom in Geldrop, Nederland (routebeschrijving). Wij zijn geopend maandag t/m vrijdag van 09:30 tot 18:00 uur en op zaterdag van 12:00 tot 16:00 uur. Bij stap 3 van de bestelprocedure kunt u bij verzendmethode aangeven of u de bestelling wilt afhalen of wilt laten bezorgen. Wanneer u kiest voor afhalen en uw bestelling betaald met één van onze betalingsmogelijkheden, ligt de bestelling in reservering in de winkel klaar. Wanneer u liever het product eerst wilt zien voordat u besteld, dan bent u van harte welkom om te kijken in onze showroom. Het is alleen mogelijk om contant te betalen.

Kan ik mijn bestelling telefonisch doorgeven?

Het is niet mogelijk om telefonisch uw bestelling door te geven. Om er voor te zorgen dat we alle gegevens in goede orde ontvangen zult u de bestelling online moeten verrichten.

Is mijn product op voorraad?

Op de productpagina vindt u direct terug of uw product op voorraad is, of op bestelling geleverd kan worden. Dit staat onder de groene button met ‘Bestellen’. Hier staat in groene letters “Dit product is voorradig!”, wanneer het product op voorraad is. Als het product niet op voorraad is, staat er “Dit product is momenteel niet voorradig”, met daaronder de maximale levertijd van het product. Wanneer één of meerdere producten uit uw bestelling niet op voorraad is, blijven deze in bestelling staan. Zodra de producten bij ons binnen komen, worden ze naar u verstuurd.

Hoe kan ik mijn product vinden?

U kunt uw product op meerdere manier vinden. U kunt hiervoor gebruik maken van het menu ‘Zoek op toestel’ om aan de hand van uw toestel te zoeken naar producten. Boven dit menu vindt u een zoekvenster waar u zoektermen in kunt vullen. U kunt hier uw type toestel invoeren of direct zoeken op de naam van het product.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Wanneer u product(en) in onze webshop heeft gevonden, kunt u deze in de winkelwagen plaatsen door op de groene knop ‘Bestellen’ te klikken. De pagina waarop u terecht komt noemen wij de winkelwagen; stap 1 van de bestelprocedure. Wanneer u verder wilt winkelen, kunt u de link onder aan de winkelwagen aanklikken. Producten die u in de winkelwagen hebt geplaatst, blijven hierin staan.


  1. Vul uw winkelwagen met de door jou gewenste producten. Klik op ‘Verder naar de volgende stap’. Heeft u al een account bij B2CTelecom? Log dan nu in met uw gegevens. Heeft u nog geen account? Maak deze dan nu aan. Wilt u geen account? Plaats dan uw bestelling als gast.
  2. Geef het door uw gewenste afleveradres aan.
  3. Geef aan of u uw bestelling wilt laten bezorgen of dat u deze komt ophalen in onze showroom.
  4. Op welke manier wilt u betalen? De mogelijkheden worden beschreven.
  5. Controleer de gegevens van uw bestelling. Wanneer alles klopt kunt u op ‘Bestellen’ klikken om de bestelling te plaatsen. Hier heeft u ruimte om eventuele opmerkingen aan te geven in het opmerkingenveld.

     

    Wanneer u uw bestelling bevestigd heeft krijg i direct een bevestiging per e-mail (op het door u aangegeven e-mailadres). Als de betaling bij ons ontvangen is, ontvangt u tevens de factuur per e-mail.

    Garantie & Gebruik

    Zit er garantie op de producten die ik bestel?

    Voor alle producten van uw bestelling geldt een wettelijke garantie. Dit houdt in dat een product in goede staat moet zijn en naar behoren dient te functioneren bij normaal gebruik. Wanneer u een product ontvangt waarbij dit niet zo is, zoeken wij graag samen met u naar een passende oplossing. Afhankelijk van het product doen wij dit door vervanging, reparatie of terugbetaling. Voor meer informatie over garantie en aanverwante zaken, verwijzen wij u graag door naar onze algemene voorwaarden

    Hoe kan ik een display folie aanbrengen op mijn toestel?

    Het aanbrengen van een display folie is iets waar u het beste met geduld en aandacht mee om kan gaan. Wanneer u in staat bent om in onze showroom in Geldrop te Nederland te komen, kunnen we de display folie kosteloos voor u aanbrengen terwijl u wacht. Zou u zo vriendelijk willen zijn om even contact op te nemen, alvorens u onze showroom bezoekt? Wilt u zelf de display folie aanbrengen, volg dan één van onze instructievideo’s. Deze vindt u op de productpagina van de display folie en op ons Youtube-kanaal.

Je bekijkt nu de mobiele versie van deze website

Bekijk desktop versie