Veel gestelde vragen

Hieronder vindt u vragen die veel gesteld worden aan ons. Mogelijk kunt u hier een antwoord vinden op de vraag waarmee u zit. Door op een categorie te klikken komt u direct uit op dit gedeelte.

Retouren & Annuleringen

Kan ik mijn product retourneren?

Wanneer een product niet helemaal aan uw verwachtingen voldoet, kunt u het aan ons retourneren. Bekijk de speciale pagina hoe het retourneren van een product in zijn werk gaat. 

Worden de verzendkosten vergoed bij retourneren van product?

Als u verzendkosten heeft betaald dan worden deze vergoed op het moment dat uw retourzending door ons is ontvangen en als u geen omruiling van het product wenst. Houd er rekening mee dat wij geen pakketpost vergoeden, tenzij u een pakket van ons heeft ontvangen. Kiest u er toch voor om de bestelling als pakket naar ons te retourneren, dan zijn de kosten hiervan voor eigen rekening. 

LET OP: Indien producten buiten de retourtermijn van 14 dagen worden geretourneerd, worden deze niet in behandeling genomen. Dat geldt tevens voor  defecte of gebruikte producten.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Natuurlijk. Wanneer u zich binnen 14 dagen realiseert dat u liever iets anders had besteld, kunt u dit aan ons duidelijk maken door tijdens kantooruren te bellen naar 014-423200. Buiten kantooruren kunt u een e-mail sturen naar info@b2ctelecom.be. Wanneer u uw ordernummer bij de hand houdt of vermeldt in de e-mail, kunnen we u snel verder helpen. Indien de bestelling al afgerond en verstuurd is kunnen we dit niet meer annuleren. U zult de bestelling dan terug moeten sturen naar ons.

Betalingen & Verzendkosten

Ik wil graag vooruitbetalen per bank, kan dat?

Uiteraard. Vooruitbetalen is één van onze betalingsmogelijkheden. Wanneer u vooruit wenst te betalen per bank, kunt u dit aangeven bij stap 4 in de bestelprocedure. Bij vooruitbetaling wachten wij met het verzenden van de bestelling totdat de betaling bij ons binnen is. Wanneer u graag vooruit wilt betalen per bank, vragen wij u om uw ordernummer in de omschrijving van de betaling te plaatsen. Dat is voor ons dé manier om de betaling bij uw order te plaatsen. Het ordernummer vindt u terug in de e-mail ter bevestiging van uw bestelling.

Welke betaalmogelijkheden heb ik?

B2C telecom biedt verschillende betaalmogelijkheden. Bekijk de betaalmogelijkheden.

Hoe lang duurt het om mijn bestelling naar België te sturen?

Voor bestellingen die verstuurd worden naar België is PostNL onze transporteur. Als u een bevestigingsmail heeft ontvangen van uw bestelling, dan duurt het 2-3 werkdagen voordat uw bestelling afgeleverd wordt. Hierbij een overzicht van de levertijden:

Besteld voor 18.00 uur Geleverd op
Maandag Woensdag of Donderdag
Dinsdag Donderdag of Vrijdag
Woensdag Vrijdag of Maandag
Donderdag Maandag of Dinsdag
Vrijdag Dinsdag of Woensdag
Zaterdag en Zondag Woensdag of Donderdag
Hoe lang duurt het voordat een product weer op voorraad komt?

Wij streven ernaar om onze voorraad op peil te houden. De maximale levertijd voor ieder product is 30 dagen. Mocht het langer dan 30 dagen duren, dan krijgt u hier bericht over. Lukt het ons niet om binnen 30 dagen te leveren, dan kunnen we u wellicht een alternatief aanbieden. Is het product dat u wilt bestellen niet op voorraad, dan kunt u uw e-mailadres invullen om op de hoogte te blijven over de voorraad van het gewenste product.

Bestellingen

Hoe kan ik een couponcode inwisselen?

Beschikt u over een B2C Telecom couponcode waarmee u gebruik kan maken van een korting? Deze kunt u invoeren bij de eerste stap van de bestelprocedure. Bij 'Stap 1' vindt u onder de winkelwagen een link ‘couponcode invoeren’. Klik hierop, vul de code in en druk op verzilver. De korting wordt direct verrekend in het overzicht van uw winkelwagen.

Is het mogelijk om producten af te halen?

Natuurlijk. Wij verwelkomen u graag in onze showroom in Geldrop, Nederland (routebeschrijving). Wij zijn geopend maandag t/m vrijdag van 09:30 tot 18:00 uur. Bij stap 3 van de bestelprocedure kunt u bij verzendmethode aangeven of u de bestelling wilt afhalen of wilt laten bezorgen. Wanneer u kiest voor afhalen en u de bestelling betaalt met één van onze betalingsmogelijkheden, ligt de bestelling in reservering in de winkel klaar. Voordat u langskomt kunt u het best even telefonisch contact opnemen. Dan leggen we het product voor u klaar. Wanneer u liever het product eerst wilt zien voordat u het koopt, dan bent u van harte welkom om te kijken in onze showroom. Het is alleen mogelijk om contant te betalen.

Kan ik mijn bestelling telefonisch doorgeven?

Het is niet mogelijk om telefonisch uw bestelling door te geven. Om er voor te zorgen dat we alle gegevens in goede orde ontvangen zult u de bestelling online moeten plaatsen.

Is mijn product op voorraad?

Op de productpagina vindt u direct terug of uw product op voorraad is of op bestelling geleverd kan worden. Dit staat onder de groene button met ‘Bestellen’. Hier staat in groene letters “Dit product is voorradig!”, wanneer het product op voorraad is. Als het product niet op voorraad is, staat er “Dit product is momenteel niet voorradig”, met daaronder de maximale levertijd van het product. Wanneer één of meerdere producten uit uw bestelling niet op voorraad is, blijven deze in bestelling staan. Zodra de producten bij ons binnen komen, worden ze binnen 30 dagen naar u verstuurd. Mocht het langer duren, dan nemen wij contact met u op. 

Hoe kan ik mijn product vinden?

U kunt uw product op meerdere manier vinden. U kunt hiervoor gebruik maken van het menu ‘Zoek op toestel’ om aan de hand van uw toestel te zoeken naar producten. Boven dit menu vindt u een zoekvenster waar u zoektermen in kunt vullen. U kunt hier uw type toestel invoeren of direct zoeken op de naam van het product.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Wanneer u uw product(en) in onze webshop heeft gevonden, kunt u deze in de winkelwagen plaatsen door op de groene knop ‘Bestellen’ te klikken. De pagina waarop u terecht komt noemen wij de winkelwagen; stap 1 van de bestelprocedure. Wanneer u verder wilt winkelen, kunt u de link onder aan de winkelwagen aanklikken. Producten die u in de winkelwagen heeft geplaatst, blijven hierin staan.

1. Vul uw winkelwagen met de door u gewenste producten. Klik op ‘Verder naar de volgende stap’. Heeft u al een account bij B2CTelecom? Log dan nu in met uw gegevens. Heeft u nog geen account? Maak deze dan nu aan. Wilt u geen account? Plaats dan uw bestelling als gast.

2. Geef het door u gewenste afleveradres aan.

3. Geef aan of u uw bestelling wilt laten bezorgen of dat u deze komt ophalen in onze showroom.

4. Op welke manier wilt u betalen? De mogelijkheden worden beschreven.

5. Controleer de gegevens van uw bestelling. Wanneer alles klopt kunt u op ‘Bestellen’ klikken om de bestelling te plaatsen. Hier heeft u ruimte om eventuele opmerkingen aan te geven in het opmerkingenveld.

Wanneer u uw bestelling bevestigd heeft krijgt u direct een bevestiging per e-mail (op het door u aangegeven e-mailadres). Als de betaling bij ons ontvangen is, ontvangt u tevens de factuur per e-mail.

Garantie & Gebruik

Hoe lang heb ik garantie op mijn producten?

U heeft standaard drie maanden garantie op al onze artikelen. De garantie geldt niet op defecte of beschadigde producten door slijtage, verkeerd of intensief gebruik, val- en stootschade. U kunt een mail sturen naar info@b2ctelecom.be met foto’s van het defect ter beoordeling. Vermeld daarbij altijd het ordernummer.

Hoe kan ik een display folie aanbrengen op mijn toestel?

Het aanbrengen van een display folie is iets waar u het beste met geduld en aandacht mee om kan gaan. Wanneer u in staat bent om in onze showroom in Geldrop (Nederland) te komen, kunnen we de display folie kosteloos voor u aanbrengen terwijl u wacht. Zou u zo vriendelijk willen zijn om even contact op te nemen, alvorens u onze showroom bezoekt? Wilt u zelf uw display folie aanbrengen, volg dan één van onze instructievideo’s. Deze vindt u op de productpagina van de display folie en op ons YouTube-kanaal.

Ik heb nog nooit een hoesje ontworpen en weet niet hoe jullie programma precies werkt:

Op onze website staat precies uitgelegd hoe u zelf een hoesje maakt (link toevoegen). Hier is tevens een filmpje over geplaatst, waarop te zien is hoe onze unieke Photo Case Designer werkt. U kunt ons ook altijd mailen of bellen met uw vraag. Onze medewerkers van klantenservice helpen u graag verder. 

Kan ik een eigen ontworpen hoesje retour sturen?

Het is niet mogelijk om een eigen ontworpen hoesje te retourneren. Hier zijn aparte algemene voorwaarden op van toepassing. Reden is dat u door zelf een hoesje te maken een gepersonaliseerd product in handen heeft. Indien het hoesje om wat voor reden dan ook niet om uw telefoon past, verzoeken we u contact op te nemen met onze klantenservice (info@b2ctelecom.be). Samen gaan we vervolgens op zoek naar een oplossing. 

Ik heb een hoesje ontworpen, maar het linkje dat ik heb doorgekregen in de mail werkt niet. Wat nu?

Als u uw opgeslagen ontwerp wilt bekijken, dient u ingelogd te zijn met uw account van B2C Telecom. Eenmaal ingelogd kunt u het opgeslagen ontwerp bekijken, aanpassen en bestellen.

Je bekijkt nu de mobiele versie van deze website

Bekijk desktop versie